sobota 25. června 2011

Ivka v Oslu

A teď bych zasloužila na zadek. Všem návštěvníkům jsem věnovala samostatný článek a na Ivku jsem málem zapomněla! Ale všechno ještě můžu zpětně napravit a alespoň krátce se zmínit o tom, jak byla Ivča skvělým návštěvníkem :-)

Přijela v půlce května ze španělské Zaragozy, kde byla na svém Erasmu, ze kterého se rozhodla cestovat po světě a využila tak možnosti mít mě v Oslu za průvodce :-) A já byla velmi ráda, že za mnou dojela, protože se ukázala jako ostřílený Erasmák - vzala jsem ji na párty, kam zapadla, jak by s námi byla od začátku. Hned všem padla do oka. Strávily jsme spolu taky hezký den v oslovském skanzenu (Norsk Folkmuseum). Den po naší párty pak vzala mapu do ruky a se zakroužkovanými památkami se vydala sama do víru města se slovy, že ví, že je únavné být každému hostu pořád průvodkyní a že to zvládne sama :-) No není úžasná? ;-)

Bylo to fajn tě v Oslu mít :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat