středa 22. prosince 2010

A to jsme ještě ani neodjely...

Ještě pořád si užívám relativně teplé zimy (krásný oxymorón) v Česku, ale norská zima se už neodvratně blíží, přímo ťuká na dveře, a tak se na ni musím připravit...

Teploměr venku ukazuje nebezpečnou hodnotu -8 °C (rozuměj, psáno o týden dříve, kdy byla tato zima, oproti dnešním +4 °C). Ti, jež jsou znalí severských krajin, vědí, že to ještě není žádná zima! Proto neváhám a odkládám punčocháče, které jsem si zbaběle chtěla navléknout pod kalhoty. Odkládám také podvlíkací tílko i svetr a věřím v přežití v pouhém triku s dlouhým rukávem a zimní bundě. Do bot si beru jen jedny ponožky - kotníčkové! Neodolám pouze čepici a šále...rukavice jsem naštěstí ztratila, jinak bych si je určitě vzala taky. Jdu ven... dokupovat vánoční dárky... což se rovná nebezpečnému přecházení z tepla obchodů do zimy venkovní. Zatěžkávací zkouška těla versus zimy rozšiřuje svou působnost i na odolnost mé imunity.

Výsledek...

Omlouvám se předemmm za možné překlepi a jiné chyby , ale přes třessot svých rukou a nohoi nemohu koordinovt    prsty... = ano, byla mi zima jak sviňa a navíc mám takovou rýmu, že bych se rychle měla provdat za nějakého majitele papíren, který mě bude zásobovat kapesníčky, protože nám doma dochází jejich několikaleté zásoby a koupit je nejdu, protože by to znamenalo zase jít ven...

Proč jsme si raději nevybraly Španělsko?! :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat