neděle 26. prosince 2010

Erasmus a Vánoce

Odjezd na Erasmus mi teda pěkně pocuchal Vánoce! Téměř jej chci osočit, že mě o ně připravil! ...;-)

1) Tak jednostranně tematicky zaměřené dárky jsem ještě nikdy nedostala! :-) Vždycky obdivuju naše, jak mě, takovou odrostlou dceru, dokáží ještě vždycky překvapit nějakým výborným dárkem, který jsem vůbec nečekala. Letos se teda příliš nemuseli namáhat, Norsko a norské podnebí jasně předurčilo výběr prezentů... :-)
Pod stromkem se tedy dalo nalézt termo prádlo, termo legíny, termo pyžamo, zateplovací aluminiové vložky do bot, příručka norské konverzace, průvodce po Oslu se zvlášť vychytanými informacemi pro neznalého turistu, litr rumu a samozřejmě batoh, abych to měla všechno kam sbalit :-)

2) U stolu jsme si při každém přípitku ťukali skleničkami na "dobrý dojezd do Norska", "aby se mi tam nic nestalo", "aby se mi tam líbilo", "abych si nezapomněla všechno sbalit" a taky "aby mi vyšly peníze"...

3) Cítím v kostech, že ani Silvestr se letos neobejde bez norské tematiky a přání do nového roku už vůbec ne ;-)

A co z toho plyne?

Raději vyrážet za hranice na podzimní semestr, kdy odjíždíte na konci letních prázdnin a vyhnete se sváteční melancholii, která jen nadsazuje celkový fakt odjezdu.

A nejlépe? Prostě se sebrat a jet, protože ty přípravy jsou už k nevydržení :-) Takové to protahování nevyhnutelného, na co se navíc děsně těšíte, znáte to, ne? :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat